Odstranitev DPF Filtra


Odstranitev DPF Filtra

NUDIMO VAM REŠITEV ZA DPF FILTER!

Težave z DPF filtrom v večini primerov nastanejo zaradi mestne vožnje in kratkih relacij, pri čemer se regeneracija izvaja pogosteje, vendar se ne izvede do konca. Vplivajo tudi kilometri vozila, saj ima DPF filter življensko dobo. K veliko hitrejši okvari pripomorejo tudi injektorji, ki proporcionalno ne zmorejo vbrizgavati takšne količine goriva kot pri novem vozilu, problemi pa so tudi z EGR ventilom, ki zaradi izpušnih saj pogosto zablokira in s tem povzroči povratek velikega deleža izpušnih plinov nazaj v sesalni kolektor, le ti pa pridejo do dpf filtra. Vzroki težav so tudi velikokrat povezani z okvaro senzorja temperature ali z senzorjem diferenčnega tlaka. Posledice so ciklusi neprestane regeneracije, pri čemer doseže temperaturo do 1000 stopinj ter ponavadi uniči katalizator in dpf filter. V teh primerih je zelo povečana nevarnost poškodbe ostalih motornih komponent. Da bi se izognili vsem nepotrebnim težavam in stroškom, vam ponujamo rešitev, ki jo potrjuje že preko tisoč zadovoljnih strank.

REGENERACIJA DPF FILTRA

Že od 30 €

ODSTRANITEV DPF FILTRA

(motorsport)
Že od 200€ (3 leta garancije)

OBNOVITEV DPF FILTRA

Že od 250€ (3 leta garancije)

NOVI DPF FILTRI

Že od 300€

ŠPORTNI DPF FILTRI

Že od 300€

Rezerviraj si termin:

+386 51 723 116

Zakaj se veliko strank odloči za odstranitev DPF filtra?

  • boljša odzivnost motorja
  • manjša poraba goriva
  • nižji stroški servisa (olje brez DPF standarda)
  • brez nadležnega dima pri regeneraciji
  • nič več dolivanja strupene in drage tekočine za fap filter
  • nafta ne uhaja več v oljno korito (težava z nivojem olja)
  • daljša življenska doba motorja

Po odstranitvi DPF filtra ni povečanja dimnosti, vendar mora biti motor brezhiben (injektorji, EGR, MAF senzor itd.).

Naše podjetje izvaja odstranitev DPF filtra za namene motorsporta ali preizkusa delovanja motorja oziroma pred vgradnjo novega ali obnovljenega DPF filtra.
DPF filter lahko marsikatero napako na motorju, kot je okvara injetkorjev, merilca pretoka zraka, merilec  tlaka pritiska, lambde sonde itd. prikrije.Težava nastane, ko se nekateri odločijo za menjavo filtra, predno ugotovijo vzrok napake, s tem pa si povzročijo samo nepotrebne stroške in ne odpravijo okvare.
Imeli smo primer, kjer je stranka zamenjala filter z novim, čez par tisoč kilometrov pa se je problem pojavil znova. Filter smo testno odstranili, saj je bil popolnoma uničen. Ugotovljeno je bilo, da je vzrok napake injektor, pri čemer si je stranka naredila nepotreben strošek 1700 eur, in sicer z menjavo novega filtra. Nestrokovno je bila opravljena tudi diagnoza mehanika, saj bi moral najprej odpraviti težavo z injektorji.

Storitev odstranitve DPF filtra ponujamo v namene motorsporta in preizkusa delovanja motorja pred vgradnjo novega ali obnovljenega DPF FAP filtra trdih delcev.

Kaj je pravzaprav DPF filter in kaj je njegova vloga?

DPF filter je razvit zaradi zmanjšanja ekološkega odtisa, a je prvotna naloga filtra montiranega na samem izpuhu, zaustavitev sajastih oziroma trdih delcev pri uhajanju v ozračje.

Krmilna elektronika sproži regeneracijo takrat, kadar so pogoji optimalni. Na ohišju dpf filtra se nahajajo senzorji, ki merijo pretočnost filtra. Pri optimalnih pogojih in velikih odstopanjih, krmilna elektronika samodejno zažene regeneracijo in prične ciklus čiščenja.

Primarna sestavina filtra je keramika v obliki satovja, njegova povprečna velikost pa je 30cm. Ob vsaki regeneraciji dpf filtra, krmilna elektronika spremeni predvžig motorju in mu poveča količino vbrizgane nafte. Bolj ko je filter zamašen, večkrat izvaja regeneracijo ter posledično pripomore k večji porabi.

Na trgu se je pojavilo veliko "samo oklicanih" mojstrov, ki opravljajo dpf izključitev z različnimi emulatorji dpf-ja, ali z nepravilnim programiranjem. Takšna rešitev ni dolgotrajna, zaradi nestrokovnosti pa tudi povzroča škodo na vozilu.

V mnogih primerih se je izkazalo, da so nekateri mehaniki nepravilno odstranili in preprogramirali motorni računalnik. Z neustreznim znanjem se je odstranilo dtc napako, ki je izklopilo kontrolno mil lučko. Z tako slabo opravljenim posegom se tvega pri povzročitvi večjih napak, saj dpf izvaja stalne regenaracije zaradi nepravilne programske odstranitve. Problem se pojavi, ker kontrolna lučka ne opozori voznika o kakršni koli drugi težavi na motorju. Zato vam takšne posege močno odsvetujemo.

Lastniki avtomobilov imajo pri okvari dpf filtra samo tri rešitve:

  • Zamenjati filter z novim, pri katerih se cene novih gibljejo od 700 – 2.800 eur, oz. z neoriginalnim, katerih cena se giblje od 500 eur dalje.
    Neoriginalni DPF filter dokazano zdrži bistveno manj kot originalni, k temu pa seveda pripomore tudi kilometrina vozila, saj izgorevanje ni takšno kot pri novem vozilu.
  • Filter se testno odstrani, po potrebi vgradi blendo v ohišje samega dpf filtra, kjer ohišje le tega ostane nespremenjeno. Ustrezno se sprogramira motorni računalnik in s tem se tudi zmanjša poraba goriva. Pri takem posegu se lahko moč motorja poveča tudi do 10KM, saj motor po odstranitvi dpf filtra lažje teče. Cena posega je od 200-400 eur, le ta pa je odvisna od samega vozila in motornega računalnika.
  • Obnovitev DPF filtra: z novo tehnološko napravo USTD, ki omogoča ultrazvočno čiščenje ter termično obdelavo satovja, je DPF filter mogoče obnoviti da je ekvivalenten novemu DPF filtru.
    Cena posega je od 250 eur, z 3 letno garancijo.

Rešitve, z raznimi aditivi ali postopki čiščenja filtra ki jih izvaja večina podjetij na našem trgu brez garancije, na žalost ne moremo uvrščati med rešitve, saj v večini primerov pride do poškodbe le tega in se v nobenem primeru ni izkazalo za dolgotrajno rešitev. V praksi je ta rešitev delovala le nekaj mesecev.

Naše podjetje vam ponuja rešitev. DPF filter popolnoma obnovimo ter prilagodimo krmilno elektroniko, obenem pa zagotavljamo dolgoročno delovanje.

Pred vsakim posegom vozilo diagnosticiramo z originalno opremo. Če se pojavijo težave na drugih mestih, se pred posegom posvetujemo z vami in poiščemo cenovno ugodno ter kvalitetno rešitev.

Pohvalimo se lahko z več kot 10 letnimi izkušnjami na področju programiranja krmilne elektronike, z lastnim razvojem programske opreme ter medsebojnim sodelovanjem z priznanimi tuning hišami po celem svetu. Smo edini v Sloveniji ki za obnovitev DPF filtra uporablja USTD sistem in obenem nudi 3-letno garancijo.

Kontaktirajte nas in se dogovorite za termin.