Nudimo vam rešitev za DPF filter


Odstranitev DPF Filtra
Težave z DPF filtrom v večini primerov nastanejo zaradi mestne vožnje in kratkih relacij, pri čemer se regeneracija izvaja pogosteje, vendar se ne izvede do konca. Vplivajo tudi kilometri vozila, saj ima DPF filter življensko dobo. K veliko hitrejši okvari pripomorejo tudi injektorji, ki proporcionalno ne zmorejo vbrizgavati takšne količine goriva kot pri novem vozilu, problemi pa so tudi z EGR ventilom, ki zaradi izpušnih saj pogosto zablokira in s tem povzroči povratek velikega deleža izpušnih plinov nazaj v sesalni kolektor, le ti pa pridejo do dpf filtra. Vzroki težav so tudi velikokrat povezani z okvaro senzorja temperature ali z senzorjem diferenčnega tlaka. Posledice so ciklusi neprestane regeneracije, pri čemer doseže temperaturo do 1000 stopinj ter ponavadi uniči katalizator in dpf filter. V teh primerih je zelo povečana nevarnost poškodbe ostalih motornih komponent. Da bi se izognili vsem nepotrebnim težavam in stroškom, vam ponujamo rešitev, ki jo potrjuje že preko tisoč zadovoljnih strank.

DPF FILTER REGENERACIJA

Že od 30 €

ODSTRANITEV DPF FILTRA

(motorsport)
Že od 200 € (3 leta garancije)

OBNOVITEV DPF FILTRA

Že od 350 € (3 leta garancije)

NOVI DPF FILTRI

Že od 300 €

ŠPORTNI DPF FILTRI

Že od 300 €

Rezerviraj si termin:

+386 51 723 116

Kaj je pravzaprav DPF filter in kaj je njegova vloga?

DPF filter je razvit zaradi zmanjšanja ekološkega odtisa, a je prvotna naloga filtra montiranega na samem izpuhu, zaustavitev sajastih oziroma trdih delcev pri uhajanju v ozračje.

Krmilna elektronika sproži regeneracijo takrat, kadar so pogoji optimalni. Na ohišju dpf filtra se nahajajo senzorji, ki merijo pretočnost filtra. Pri optimalnih pogojih in velikih odstopanjih, krmilna elektronika samodejno zažene regeneracijo in prične ciklus čiščenja.

Primarna sestavina filtra je keramika v obliki satovja, njegova povprečna velikost pa je 30cm. Ob vsaki regeneraciji dpf filtra, krmilna elektronika spremeni predvžig motorju in mu poveča količino vbrizgane nafte. Bolj ko je filter zamašen, večkrat izvaja regeneracijo ter posledično pripomore k večji porabi.

dpf-filter-razstavljen

Na trgu se je pojavilo veliko “samo oklicanih” mojstrov, ki opravljajo dpf izključitev z različnimi emulatorji dpf-ja, ali z nepravilnim programiranjem. Takšna rešitev ni dolgotrajna, zaradi nestrokovnosti pa tudi povzroča škodo na vozilu.

V mnogih primerih se je izkazalo, da so nekateri mehaniki nepravilno odstranili in preprogramirali motorni računalnik. Z neustreznim znanjem se je odstranilo dtc napako, ki je izklopilo kontrolno mil lučko. Z tako slabo opravljenim posegom se tvega pri povzročitvi večjih napak, saj dpf izvaja stalne regeneracije zaradi nepravilne programske odstranitve. Problem se pojavi, ker kontrolna lučka ne opozori voznika o kakršni koli drugi težavi na motorju. Zato vam takšne posege močno odsvetujemo.

Lastniki avtomobilov imajo pri okvari dpf filtra samo tri rešitve:

  • Zamenjati filter z novim, pri katerih se cene novih gibljejo od 700 – 2.800 €, oz. z neoriginalnim, katerih cena se giblje od 500 € dalje.
    Neoriginalni DPF filter dokazano zdrži bistveno manj kot originalni, k temu pa seveda pripomore tudi kilometrina vozila, saj izgorevanje ni takšno kot pri novem vozilu.
  • Filter se testno odstrani, po potrebi vgradi blendo v ohišje samega dpf filtra, kjer ohišje le tega ostane nespremenjeno. Ustrezno se sprogramira motorni računalnik in s tem se tudi zmanjša poraba goriva. Pri takem posegu se lahko moč motorja poveča tudi do 10KM, saj motor po odstranitvi dpf filtra lažje teče. Cena posega je od 200,00 € – 400,00 €, le ta pa je odvisna od samega vozila in motornega računalnika.
  • Obnovitev DPF filtra: z novo tehnološko napravo USTD, ki omogoča ultrazvočno čiščenje ter termično obdelavo satovja, je DPF filter mogoče obnoviti da je ekvivalenten novemu DPF filtru.

Cena posega je od 350,00 €, z 3 letno garancijo

Kontaktirajte nas in se dogovorite za termin.